TÖÖ RETSENSEERIMINE
Valminud töö kohta annab hinnangu keegi õpingukaaslastest. Kasutada järgmist vormi. Küsimustega püüda juhtida töö koostaja tähelepanu ebatäpsustele ja vigadele tema töös.
Sellele lehele kannab õpetaja hinde retsensendile.
Töö väärtused:
Küsimusi vormistamise kohta:
Küsimusi aiaplaani kohta:
Küsimusi tehnoloogiakaardi kohta:
Retsenseerimise kuupäev: ...............
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Märgatud puudustele (sulgudes märkida puudusega lehe number) juhtida tähelepanu küsimusi esitades.
Sõnaga “kas” algav küsimus pole hea, kuna vastata saab küsimusse süvenemata (jah/ei). Sõnaga „miks“ algav küsimus pole mõnikord hea, kui tundub etteheitena.
Sõnastage küsimus nii, et see oleks üheselt arusaadav.
Kasutage retsensioonis aineomast sõnavara ja kõike seniõpitut. Kõrgeima hinde pälvib vaid korrektselt vormistatud ja sõnastatud retsensioon, milles on märgatud töös olevaid olulisi vigu.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Küsimusi õpetajalt:
RETSENSIOONILE VASTAMINE
Töö koostaja kirjutab vastuse retsensendile. Seda võiks teha järgnevas vormis. Elektroonilise retsensiooni võib kopeerida ja anda iga küsimuse järel vastus (teist värvi tekstiga).
Sellele lehele kantakse hinded töö koostamise ja retsensioonile vastamise eest.
Küsimusi vormistamise kohta:
Küsimusi aiaplaani kohta:
Küsimusi tehnoloogiakaardi kohta:
Vastamise kuupäev: ...............
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vormistamisvead parandada hariliku pliiatsiga ühes kohas ja märkida vastuses, millisel lehel on parandus.
Võimaluse korral kaitsta oma seisukohta (viidetega raamatutele, loogilise aruteluga, fotodega taimedest jne).
Ilmse vea korral võib selgitada vea tekkimist, aga kindlasti tuleb anda uus lahendus.
Hea on võimalikult lühike ja ainult selle küsimuse kohta käiv vastus. Pika seletuse puhul tekib uusi küsimusi, mis nõuavad taas vastamist.
Vastus ei tohi olla raamatulõigu ümberkirjutus. Vastusest peab selguma, kas olete taibanud, miks see küsimus esitati.
Vastata ka õpetaja poolt esitatud küsimustele.
Koostatud 25.01.2007 Viimati uuendatud 12.01.2012